Pages - Menu

piatok 23. septembra 2011

Elenka a Peter

 Svadba na hrade, tomu hovorím romantika. 10.9. som mal tú česť fotiť svadbu Elenky a Petra na hrade Červený kameň. Na fotenie som sa tešil, ešte som nefotil svadbu v takýchto priestoroch. Hrad má svoje čaro, pekné zákutia a historické kusy nábytku. No nebola to moja šálka kávy, najmä preto, že je to hlavne turistická atrakcia. Všade prekážali ľudia, červená šnúra a bolo to tam celkom stiesnené. chýbali mi obrovské miestnosti, ktoré by pôsobili majestátne na fotkách. No myslím, že aj tak vzniklo pár fotiek, ktoré stoja za to. Fotky robia najmä ľudia a táto dvojica bola naozaj sympatická a fotilo sa skvelo. Počasie vyšlo a tak sme využili aj okolie hradu, kde presvitajúce slnko v korunách stromov vytváralo zaujímavú svetelnú atmosféru a fotky získali jemný nádych jesene. Prajem manželom život plný romantiky, aký bol aj ich svadobný deň!













Na záver si nemôžem opäť odpustiť poďakovanie Sise za jej asistenciu.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára