Pages - Menu

sobota 6. októbra 2012

Lívia a Peter

Opäť sme zavítali do Levíc. Tentokrát nafotiť svadbu Lívii a Peťovi. Nevesta bola ako z rozprávky a ženích mal celý deň úsmev od ucha k uchu, takže sa fotilo výborne.




Motorková svadba. Takýto krycí názov s Miškom používame na svadbu Lívii a Peťa. Keďže obaja majú radi motorky, tie nesmeli chýbať ani fotkách :) Obom im to pri nich seklo a stroje oživili portrétové fotky. Už to nebol len park, zámok, hrad, les, ako bývajú klasické destinácie, aj keď aj do parku sme si potom ešte odbehli.






Pri parku mi nedá nespomenúť ďalší krycí názov pre túto svadbu - včeličková :) Lebo aj povolanie fotograf môže byť nebezpečné, ako som zistila :) V parku som sa pri prechode cez trávu nepohodla v sandálikoch s jednou včielkou a dopadlo to s mojou napuchnutou nohou. Ale opúchanie som si pripustila až o 8ej večer na hostine, veď trebalo ešte toľko krásnych vecí v ten deň nafotiť.V parku bolo krásne a vznikli takéto portrétové fotografie:








Ešte pár fotiek z príprav a obradu:

 
Aj natankovať treba svadobné autíčko :)
Taká svadba vie byť aj veľmi únavná :)

Na hostine to osadenstvo parádne roztočilo a bolo vidieť, že sa naozaj bavia. Veď to vidieť aj na fotkách.

 




Manželom prajeme nech ich spoločný život je jedna dlhá šťastná jazda s vetrom vo vlasoch a úsmevom na perách.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára